Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Informació pública / Perfil de contractant Ajuntament

Perfil del contractant

Perfil del Contractant

Obres d'adequació de la planta baixa de l'Ajuntament (OAC)


Departament responsable de la contractació: Secretaria

Procediment d'adjudicació: Obert amb publicitat

Pressupost: 99.989,22€ (IVA inclòs)

Data límit de presentació: 30/06/2014

Tipus de contracte: Obres

Data de publicació a diari/s oficial/s: 2014-06-16

Estat: Adjudicat

Informació adicional

PCAP, clàusula núm. 5.6.1. SOBRE NÚM. 1
L'aportació, si s'escau, de la fitxa resum actualitzada de les dades que es troben en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI) on consti l'objecte de la societat i la classificació d'obres adient o bé l'aportació del certificat de la classificació empresarial, eximeix el licitador de presentar la documentació acreditativa de la personalitat i de la solvència econòmica i tècnica que se sol·licita a la clàusula 5.6.1. Sobre 1. Condiciones personals de l'empresari.
En aquest supòsit, el licitador només haurà d'incloure dins del sobre la fitxa resum de les dades del RELI i/o la classificació empresarial i les declaracions que corresponen al apartats c) d) i e) de la clàusula esmentada.



Plec tipus de clàusules administratives generals (document que complementa PCAP)

Plecs de claùsules d'Obres i Instal·lacions

Plecs de claùsules de Serveis, Subministraments i Altres

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto