Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Informació pública / Perfil de contractant Ajuntament

Perfil del contractant

Perfil del Contractant

Obres d'adequació i arranjament de l'edifici de La Patronal


Departament responsable de la contractació: Secretaria

Procediment d'adjudicació: Obert amb publicitat

Pressupost: 199.589,79€ (IVA inclòs)

Data límit de presentació: 24/01/2017

Tipus de contracte: Obres

Estat: Adjudicat

Informació adicional

Mitjançant decret d'Alcaldia s'ha resolt convocar sessió de la mesa de licitació, a la Sala annexa a l’Arxiu Municipal, el dia 31 de gener de 2017, a les 12.00 hores, amb l’ordre del dia següent: a. Declaració de licitadors admesos i/o exclosos. b. Obertura del sobre 2. i c. Proposta d’adjudicació, si escau.
Mitjançant decret d’Alcaldia s’ha resolt, convocar sessió de la Mesa de licitació, a la Sala Annexa a l’Arxiu Municipal, el dia 16 de febrer de 2017, a les 10.00h. amb l’ordre del dia següent:a.Coneixement de l’informe tècnic emès en relació a la justificació presentada, en resposta al tràmit d’audiència atorgat al licitador que va presentar l’oferta més avantatjosa, atès que es va detectar com a anòmala. b.Proposta d’adjudicació, si escau.
La Mesa en la sessió del dia 16.02.17, exclou el licitador requerit i es convoca de nou pel dia 24 de febrer per tal de decidir quina proposta presentar a l'òrgan de contractació.
La Mesa que va tenir lloc el 24.02.17 va decidir sol·licitar diversa documentació a la següent oferta més avantatjosa i tornar-se a reunir el 9 de març per tal de revisar la documentació presentada i elevar proposta d'adjudicació, si s'esqueia.
La Mesa de data 09.03.17, revisada la documentació presentada, eleva proposta d'adjudicació.



 




X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto