Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Servei d'Atenció Ciutadana

Servei d'Atenció Ciutadana

Servei d'Atenció i Comunicació Ciutadana

El Servei d'Atenció i Comunicació Ciutadana té com a objectiu facilitar l'accés de la ciutadania a tots els tràmits i informació relacionada amb els serveis que ofereix i gestiona l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, així com a la dels recursos i serveis dels que disposa el municipi.
 Amb una orientació de millora continuada i amb la incorporació paulatina de les noves tecnologies, el servei ofereix els següents canals d'atenció:
 

 


Canal presencial

 

Oficina Central Atenció Ciutadana

Plaça de la Vila, 1

Horari
: De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores.
              Divendres, de 8.30 a 14 hores.


Horaris especials 2018:
Vigílies de festiu, de les 8.30 a les 14 hores (30 d'abril, 10 de setembre, 11 d'octubre, 31 d'octubre i 5 de desembre).
Del 26 al 29 de març,  de les 8.30 a les 14 hores.
De l'1 de juliol al 31 d'agost, de  les 8.30 a les 14 hores.
Del 24 de desembre de 2018 al 4 de gener de 2019, de les 8.30 a les 14 hores.

 
 
 
 
Oficina Atenció Ciutadana Les Fonts

Edifici Torre Julià. Carrer Josep Mitats, 10

Horari:
Dimecres, de de 16.45 a 20 h
              Divendres, de 8.45 a 14 h

Horaris especials 2018:
Dies sense servei:  3 i 5
de gener, 28 de març, 18 i 25 de juliol, 31 d'octubre, i 5 de desembre. 2 i 4 de gener de 2019.
Agost tancat.
 

Canal telemàtic

Servei d'informació i tramitació virtual de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès
www.santquirzevalles.cat

 

Presentació de sol·licituds

Podeu presentar qualsevol tràmit mitjançant el Registre Electrònic. Trobareu a cada tràmit les intruccions de com procedir. Necessitareu disposar de signatura electrònica de qualsevol certificat acceptat per l'administració. Llistat de tràmits

 

Obligació de relacionar-se per mitjans electrònics amb l'administració
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional  per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils. 
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 

 

Consulta de dades personals, tràmits realitzats, unitats tributàries, etc.

Podeu consutar les vostres dades i tràmits a la carpeta ciutadana. Necessitareu disposar de signatura electrònica de qualsevol certificat acceptat per l'administració, o bé del PIN que proporciona l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.

 

Consultes, suggeriments, queixes

Podeu utilitzar el tràmit específic o bé enviar un correu electrònica a  oac@santquirzevalles.cat



Presentació de factures 


Podeu presentar telemàticament les factures i fer el seguiment mitjançant la plataforma e-fact.

 


 

Canal telèfonic

Telèfonic:

937216800
 
 
Horari: de 8.30 a 19 hores de dilluns a dijous.
              Divendres, de 8.30 a 14 hores.
              Agost, de 8.30 a 14 hores.


 

Xarxes socials

L'Ajuntament posa a disposició dels ciutadans i ciutadanes dos canals a les xarxes socials per resoldre dubtes, informar sobre l'actualitat, l'agenda i d'altres temes d'interès.

 

 
X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto