Avisos d'interrupció del servei
A continuació us detallem els avisos d'incidències i interrupció del servei:
Interrupció del servei de carpeta ciutadana i registre electrònic per actualització de sistema
- Data: 22/01/2021 tarda nit durant 30 minuts aproximadament
- Afectació: Carpeta ciutadana i registre electrònic
- Estat: Finalitzada
Possible afectació en la presentació de sol·licituds mitjançant el registre electrònic degut a una actualització del sistema.
- Data: del 07/03/2020 de 16:00h a 17:15h
- Afectació: Presentació de sol·licituds mitjançant el registre electrònic.
- Estat: Finalitzada
Interrupció en la presentació de sol·licituds mitjançant el registre electrònic degut a una actualització del sistema.
- Data: del 06/03/2020 a les 17:00h fins 08/03/2020
- Afectació: Presentació de sol·licituds mitjançant el registre electrònic.
- Estat: Finalitzada
Interrupció en la presentació de sol·licituds mitjançant el registre electrònic degut a una actualització del sistema.
- Data: 10 de febrer de 2020 a partir de les 15:30h
- Duració estimada: 7 hores
- Afectació: Presentació de sol·licituds mitjançant el registre electrònic.
- Estat: Finalitzada
Interrupció de tots els serveis de tramitació telemàtica degut a una actualització del sistema.
- Data: 25 de juny de 2019 20:15h
- Duració estimada: 30 minuts
- Afectació: Tots els serveis de tramitació electrònica
- Estat: Finalitzada
Interrupció de tots els serveis de tramitació telemàtica degut a una incidència de l'operador de telecomunicacions que impedeix la connectivitat.
- Data: 29 de març de 2019
- Afectació: Tots els serveis de tramitació electrònica
- Estat: Resolta
Intervenció tècnica de manteniment:
- Data: 08 de febrer de de 2017 de 20 a 00h aproximadament.
- Afectació: Carpeta ciutadana i Registre electrònic
- Estat: Resolta
Intervenció tècnica de manteniment:
- Data: 22 de desembre de de 2016 de 22 a 23h aproximadament.
- Afectació: Registre electrònic
- Estat: Resolta