Dades i documents interoperables
Els ciutadans, empreses i entitats tenen el dret a no aportar les dades i documents que obrin en poder de les administracions públiques, les quals hauran d’utilitzar mitjans electrònics per obtenir aquesta informació
En base a la llei d’accés electrònic i l’ordenança municipal d’administració electrònica es reconeix aquest dret que requereix del consentiment de l’interessat per protegir les seves dades personals.
El Catàleg de dades i documents interoperables és la relació actualitzada de dades i documents que estan en poder de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i pot consultar d’altres administracions públiques, essencialment a través del servei Via Oberta del Consorci d’Administració Oberta de Catalunya.
Els documents que no cal aportar en els tràmits amb l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès són els següents:
Catàleg de dades i documents interoperables vigent
- Dades i documents de titularitat i fonts pròpies de l'Ajuntament
- Agència Estatal d’Administració Tributària
- Estar al corrent d'obligacions tributàries
- Per ajudes i subvencions
- Per contractació amb les administracions públiques
- Domicili fiscal d'un contribuent
- Renda
- Certificat de renda per prestacions socials
- Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF)
- Certificat individual de nivell de renda
- Pensions públiques exemptes
- Estar al corrent d'obligacions tributàries
- Afers Socials i Família (Generalitat de Catalunya)
- Títol de Família Nombrosa
- Grau de discapacitat
- Cadastre
- Dades cadastrals d'un immoble
- Certificació descriptiva i gràfica
- Certificat de titularitat
- Registre de la Propietat
- Nota de localització de propietats
- Nota simple informativa
- Registre Mercantil
- Nota mercantil sobre societats i representants
- Tresoreria General de la Seguretat Social
- Situació de deute per contractació