Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Carpeta ciutadana

Carpeta ciutadana

Carpeta ciutadana

Què és la carpeta ciutadana?

La Carpeta Ciutadana és la part privada de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès on podreu consultar la vostra informació i realitzar diversos tràmits. Per accedir a la Carpeta Ciutana us heu d'identificar mitjançant un dels següents mecanismes:

 

  • Usuari i password (PIN ciutadà) proporcionat per l'Oficina d'Atenció Ciutana.
  • Qualsevol certificat digital admés per la seu electrònica i que estigui vigent.
  • Properament mitjançant IdCat Mòbil, que us permetrar accedir mitjançant un codi que s'envia al vostre telèfon mòbil per SMS.

 

Què puc fer a la carpeta ciutadana?

 







IMPORTANT: El primer cop que accediu a Carpeta Ciutadana haureu d'acceptar les normés d'ús per formalitzar l'alta a la plataforma.



Catàleg de tràmits
Carpeta ciutadana
Pagament de tributs
Notificacions electròniques
Tauler
Factures electròniques
Validació de documents
Calendari
Queixes
Perfil del contractant
Urbanisme
Transparència
Interrupcions
X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto