Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Carpeta ciutadana

Carpeta ciutadana

Carpeta ciutadana

Què és la carpeta ciutadana?

La Carpeta Ciutadana és la part privada de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès on podreu consultar la vostra informació i realitzar diversos tràmits. Per accedir a la Carpeta Ciutana us heu d'identificar mitjançant un dels següents mecanismes:

 

  • IdCat Mòbil, que us permetrar accedir mitjançant un codi que s'envia al vostre telèfon mòbil per SMS.
  • Cl@ve PIN i permanent.
  • Qualsevol certificat digital admés per la seu electrònica i que estigui vigent.

 Podeu accedir fent click aquí

Què puc fer a la carpeta ciutadana?

 

  • Consultar l'estat dels meus expedients en curs i finalitzats
  • Consultar els meus rebuts, demanar duplicats, justificants de pagament
  • Pagament de rebuts
  • Consultar les meves propietats (vehícles, habitatges, etc...), la seva domiciliació i els rebuts associats a cada exercici fiscal.
  • Consulta les meves dades del padró d'habitants, demanar volants d'empadronaments i de convivència.
  • Consulta les entrades al Registre General de l'Ajuntament
  • Verificar documents electrònics emesos per l'Ajuntament
  • Accedir a la bústia de documents on podré recollir documents sol·licitats a la carpeta ciutadana (volants empadronament, duplicats de rebuts, etc)
  • Consultar les meves notificacions electròniques







IMPORTANT: El primer cop que accediu a Carpeta Ciutadana haureu de confirmar les vostrs dades de contacte.



Catàleg de tràmits
Carpeta ciutadana
Pagament de tributs
Notificacions electròniques
Tauler
Factures electròniques
Validació de documents
Calendari
Queixes
Perfil del contractant
Urbanisme
Transparència
Interrupcions
X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto