Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Cartes de serveis

Cartes de serveis

Cartes de serveis

La carta de serveis municipals recull les prestacions que ofereix l’Ajuntament a la ciutadania per tal que conegui els serveis als que té dret i els sistemes per participar o fer propostes de millora. Els compromisos adquirits en cada servei i el grau de compliment per part de l’Ajuntament.
 

El Ple en la sessió del passat 28 d'abril de 2016 va aprovar la implantació del Sistema de gestió de Qualitat basat en les cartes dels compromisos i l'assoliment del nivell de qualitat, d'acord amb el projecte bàsic d'elaboració de Cartes de servei.

Al Sistema de gestió de Qualitat es defineixen: 
 

  • Objectius.
  •  Estructura i fases del projecte.
  • Terminis d'execució.
  • Fitxa descriptiva de la Carta de Servei bàsica.
  • Relació de cartes de servei.
  • Fons i bibliografia.


La Junta de Govern Local de data 24 de maig de 2016 va aprovar el recull de les cartes de serveis prestats per l'Ajuntament següents: 
 

  1. Servei d’ Alcaldia
  2. Servei d’Atenció Ciutadana
  3. Arxiu municipal (Gestió Documental)
  4.  Servei de Benestar Social
  5.  Servei de Biblioteca
  6. Casal d’Avis de Sant Quirze
  7. Cementiri i serveis funeraris
  8. Centre Municipal de Formació d’Adults l’Olivera
  9. Servei de Coeducació i Polítiques de Gènere
  10. Servei de Comerç, Fires i Mercats
  11. Servei de Comunicació
  12. Servei de Consum
  13. Servei de Cooperació i Solidaritat
  14. Servei de Cultura
  15. Servei d’Economia
  16. Servei d’Educació i Formació
  17. Servei d’Emprenedoria
  18. Servei Empresa
  19. Escola Bressol El Patufet
  20. Escola Municipal de Música Can Barra (EMMSQV)
  21. Servei d’Esports
  22. Servei d’Estadística i Padró
  23. Servei de Gent Gran
  24. Servei d’Habitatge
  25. Servei de Joventut
  26. Llicències d’obres i Activitats
  27. Servei de Medi Ambient
  28. Servei a l’Ocupació
  29. Servei de Parcs, Jardins i Via Pública, Mobilitat i Serveis
  30. Servei de Planejament
  31. Policia Local
  32. Protecció Civil
  33. Servei de Salut Pública
  34. Servei de Secretaria
  35. Servei de Turisme

 

Durant el els mesos de gener i febrer de l'any 2017 cada servei municipal, en funció del serveis que es presten a la ciutadania, ha informat dels seus indicadors destinats a avaluar de forma objectiva les activitats que s’hi desenvolupen. En l'apartat relacionat es poden veure el detall de cada servei que es visualitza el detall de cada servei. Abans de finalitzar el primer trimestre d'enguany es proposarà la validació del document final.


Indicadors i avaluació del compliment de compromisos

Projecte bàsic d'elaboració de les Cartes de Servei

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto